Sunday, January 9

nafas baru dalam blogging :)

SALAM, yeahh . mybe ta terlewat agy untuk ak ucapkan


~HAPPY NEW YEAR 2011~
taun bru perlukan sesuatu yang baru, cerita yang baru, kawan2 yg baru, awk yang sam *blushing
. .okey my blog suda berubah untuk kali ke 2. sebelum nie tema agak crazy messy . now lebey mencari ketengan . lagu kt blog nie pown da ckup bermakne n tennag . tade pown na cakap kt cnie , ak akan mula update blog yang kini lebey 'tenang' n ta pening pale dibuadnye .

awak2, even baru seminggu awak bersekolah , sumpa saye rase lenn . saya rase kosong , saya perlukan awak, awak jgn tinggalkan saya k . saya paham awak kna foccus stddy . orait . saya izinkan . sebab awak pown ade cita2 . n saya na awak berjaya dlu . bhgiakan parent awak dlu k .
saya ? ermm . inshaallah . saya buley bwak diri . awak tetap kt aty saya . tade sape leyh ganti tempat awak k . muaahhhx . ily siti syazwanazmin binti mohd salleh <3

No comments: